• امروز : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
  • برابر با : Monday - 22 June - 2026

امامزاده محمد بن حسن الیگودرز

۰۷خرداد
منبع آب امامزاده محمد بن حسن (ع)به بهره برداری رسید

منبع آب امامزاده محمد بن حسن (ع)به بهره برداری رسید

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان الیگودرز با اشاره به شروع فصل زائر و عزیمت مسافران به آستان مطهر امامزاده امامزاده محمد بن حسن (ع)، گفت: جهت رفاه حال زائران پروژه ساخت منبع آب امامزاده اتمام و بهره برداری رسید.